Ben normalde Liv de Buğra hocaya gidiodum kendisi Özel klinik açınca başka doktor aramaya başladım 28 den sonra Bülent Yirci ile devam etmeye başladık . Çok ilgili biri . Kesinlikle tavsiye ederim . Bu süre içinde doktorla uyuşmak çok önemli . Moralini bozan bi doktor olması durumunda kesinlikle beklemeden değiştir derim