Sabahına muayenesi nstsi vardı ne açılma ne sancı ne bir doğum belirtisi vardı akşam 10da aniden nişan gece 2de hafif kramlar oldu hastaneye gittim sabah 7de jormal doğumla kucağıma aldım şükürler olsun. Bir belirti anlamadım aniden oldu yani sadece 5ile 7ye kadar sancılar çoğaldı onu fark ettim yani 5 dk bir 3 dakikada bir sonra sürekli oldu 38+5de doğdu