Ebruskahh Kızlar tansiyonum en yüksek 14/9 çıktı buuun doktora gittim yarın idrarını topla diğer gün sabah getir dedi bu durumu yaşayan var mı
ebrr1048 Ebruskahh 18 tansiyonla acil sezeryan oldum canm gebeliğim boyunca da hep. 13-14 çıkıyordu doktorum 15i geçerse haberim olsun demişti
Gulsum1623 Ebruskahh ben 36 haftada gebelik zehirlenmesiyle hastaneye yattım nstde bebeğin kalbi durdu acil sezeryane alındım 15 gün kuvezde kaldi şimdi 1 yaşında oğlum çok sukur
Ebruskahh Gulsum1623 çok şükür Allah size bağışlamış bende korktum ya bebeğe bişey olursa diye anne içinde tehlikeli
Mavi34 Gulsum1623 hastanede yatarken mi nat anı mi kalbi durdu. Bende 33+5 deyim ilaçla tansiyonu sınırda tutuyoruz gün aşırı hastaneye gidiyorum nst yapiliyor bugün doktorum anı kalp durma riski yüksek dedi baya korkuttu benide
Gulsum1623 Mavi34 hastanede acil bölümüne yatırdılar nst ye bagladilar nstdeyken bebeğin iki defa kalbi durdu acil sezeryane aldılar o an nstde olmasaydım ya Rabbim çok büyük çok sukur oğlum sağlıkla dogdu