Berfusinem06 Merhaba arkadaşlar 2 aydır bebek sahibi olmaya çalışıyoruz bhcg değerim 0.1 çıkardı .dün tekrar test yaptırdım 0.100 çıktı normalde 2 Ekim’de adet olmam gerekirdi bir gün geciktiginde bu değer çıktı .bu durumu yaşayıp hamile kalan var mı acaba ?
Asyaburcin Berfusinem06 canım biarkadaşımın degeride böyle baya düşüktu tam bilgim olmamakla birlikte 0 ile 5 arasında ki değerde gebelik yoo diye biliyorum ben 5 den sonrası hamilelik gösteriyor. Yanlışda biliyor olabilirim bilen arkadaşlar daha yardimci olurlar ınslalah yoksada bidahaki aya rabbim hayırlı haberi verrsin👼
Mayacm Berfusinem06 üff şu gereksız yorum yapan arkadaslar keske hıc yapmasalar !!! Neyse canım bısver sen o yorumları hamılelık ıcın en az 5 cıkması gerekıyo yani dırek 5 noktası falan yok ıstersen bıkac gun daha bekle evde ıdrar testıyle tekrar bak ☺️
Esin-kircan Berfusinem06 merhaba canim catlatma ignesi ile tedavi gordum saglik ocaginda test yaptirdim 0.1 cikti doktor 6 bile degil degerin hamile olamazsin kesinlikle dedi.ama 4 haftalik hamileymisim ozaman 8 haftalikken sans eseri hamileoldugumu ogrendim
Berfusinem06 Denizyildizii sorduğum soruda komik olan birşey göremiyorum merak etmeyin matematikle aram gayet iyi .mühendisim👍 yeni evliyim ve bu değerlerin nasıl yorumlandigiyla ilgili herhangi bir bilgim yok o yüzden sordum .bilmişlik yaptiginiz yorumunuz için teşekürler ..
Asyaburcin Denizyildizii kadın nr soruyor sen ne söylüyorsun ay ne sınır oluyorum böyle seylere farzetki matematikle arası yok bilgisiz cahilll eeee burda matematik iyi mi diye mi sormuş gereksiz gereksiz cevaplar…….
Esosunannesi Denizyildizii yani insanlarin bunu anlamasi icin cok iyi bir matematigemi sahip olmasi lazim 2.gebeligim Bana bununla soru sor bn cok bilmem mesela bu matematikle alakaliysa sizinde mantikla araniz iyi degil galiba ☺😉
Denizyildizii Berfusinem06 gülmedim gülümsedim sadece komik bulduğum için değil bi samimiyet ifadesi olarak kullandım. Bu sayi her yerde aynı şekilde yorumlanır. Dediğim gibi iki değer tamamen aynı. Terslemenize gerek yoktu ben teşekkür ederim
Berfusinem06 Mayacm 5 den sonrası olması gerektiğini söyledi bı kaç arkadaşım benim acaba mı dediğim şey adetim hep düzenlidir normalde .şuan adet olmadığım için düşündüm .1 hafta sonra tekrar git kan testi ver dediler .onu bekliyorum umarım sonuç güzel olur. Tesekur ederim yorumunuz için🙏
Denizyildizii Asyaburcin İyide kimseye ne cahil dedim nede hakaret ettim. Sadece iki degerin aynı olduğunu belirttim. Bunda bu kadar kötü bisey görmüyorum
Berfusinem06 Esin-kircan inşallah bende böyle bir sonuç alırım.cunku çok fazla belirti var ama bilmiyorum umarım değerim yükselir 🙏🙏
Belizmoms Berfusinem06 adetiniz 2 gün geçmiş gebelik olsaydı muhakkak çıkardı ama siz yinede biraz daha bekleyin belli olmaz rabbim gönlünüze göre versin inşallah