Merhabalar anneler. Benim 6+4 te kırmızı kanamam gelmişti ve kese etrafında kanama alanı olduğunu söylemişti doktor progestan iğne ve kapsül kullandım. 10.haftada kanama alanı tamamen bitmişti. Bugün tam 13 haftalık olduk. Ve bugün açık pembe kanamam geldi. Doktora gittim. Kanama alanı göremedi. Proluton iğne ve progestan kapsül verdi gene. Kendimi muhtemelen yorduğumu söyledi. Dün biraz temizlik yapmıştım ama kendimi aşırı zorlamadım. Açık pembe kanama neden olmuş olabilir? 13.haftada olması beni korkuttu