Bur-cu Senaa0 yengemin yanında abim kalmıştı. Çünkü aynı şehirde yaşamıyoruz ve maalesef hiçbirimiz gidememistik birde bebiş aniden gelmişti .abim yalvarıp yakarip kalmış . Ama koridora bile çıkmamış hemşire hanımların müsaadesi olmadan.
Senaa0 balbocegim27 siz kimse yok kalcak falan dediniz mi peki yoksa zten annenizle mı gitmistiniz . Buarada geçmiş olsun umarım iysinizdie ikinizde
balbocegim27 Senaa0 teşekkür ederim normal muayeneye gelmiştim eşim kalıyım dedi hastaneden de kadın demişler annem de hastanedeydi zaten ısrar etmedik çok ta normal servis katındayım şimdi baya sakın bence eşe de izin verirler sadece koridora çıkarmazlar
Senaa0 Anladım çok teşekkür ederim arkadaşlar . Yakın zmanda doğum yapan eşi kalan varsa yazsın lütfen ya içim rahatlicak en azndan