Cicibebe10 Kızlar merhaba, geçen gün uygulamada yazıyordu yaklaşan doğumun habercisi ishal olabiliyormuş. 37+3üm bugün afedersiniz ishal olmuşum hala devam ediyor ara ara sabahtan beri. Doğumu yaklaşıp da daha önceden böyle birşey yaşayan var mı?
Babymoomy Cicibebe10 bende yaşadım 36.haftamda başladı 38.girince bitti bagıesakalr temizleniyor aslında iyi oluyor doğumda lavman yapıyorlar yapma gereği duymayabilirler
Cicibebe10 Babymoomy geçen hafta doktora gittiğimde erken doğum gözükmüyor dedi ama ilk gebelik de olunca bi heyecan yaptım acaba erken gelir mi diye 🤭 teşekkür ederim cevabın için canım içim rahatladı biraz