29+0 Ken kasık ağrısı ile gittim 2 cm açılma var dediler ciğer gelistirici vurdular sonra dinlendim derken 33+5 de iki damla kan geldi ve acile gittim 7 cm açıklık var dediler ve doğuma aldılar bebeğim 48 cm 2.200 Gr doğdu ağlaması guzel dediler kendi kendine nefes Aliyor dediler ama kuvezde şu an sizin bebisler kaç gün kaldı kuvezde