Kızlar merhaba hepinize ben pazartesi günü 2 haftalık hamile olduğumu öğrendim bugün de ultrasona gittim kan değerlerim düşük çıktı düşük tehlikem varmış progestan verdi doktorum birde düşük önleyici iğne yaptı ilacın etkisini görebilir miyim acaba ilk gebeliğim bilgilendirir misiniz