Selinzer Miss alla alla neden söylemediyse doktor fitil olarak da kullanabileceğimi acaba 10 haftalık hamileyim onunla mi alakalı anlamadim bende ağız yolu ile devam ediyorum
Miss Selinzer canım ben şuan 11 haftaligim hala vajinal alıyorum devam ediyosun yani hicbir sakıncası yok
Selinzer Saremelek ya fena yaptı benide sanki bütün dünya dönüyor okadar sakinleştirdi elimi uzatmaya halim yok
Emine44 Selinzer ben kullandım hamileliğimin en başında ama kanama için değil bebeğin düşme riski vardı o sebeple kullanmıştım. Şimdi 8 aylık hamileyim 🤰
Selinzer DilaraBozkurt ağız yolu ile alınır diye recetesinde yazıyor ama.doktor bazı durumlarda fitil şeklinde de kullandirabiliyormus
Selinzer lovin4you evet kişiden kişiye kullanım farklı oluyor dediğin gibi bakalim birkaç gün daha sabredicem salı günü rand.var ozaman sorucam
lovin4you Selinzer her iki şeklinde kullanan biri olarak şunu fark ettim , vajinal kullandığında çok fazla akıntı yapıyor, su gibi akıntı oluyordu.
merveninminigi Selinzer ben 9+6 haftalığım kuzum başından beri vajinal yoldan fitil olarak kullanıyorum düşük riski için. Doktorum ilacı verirken ağız yoluyla kullanılan bir hap olduğunu ama çok fazla yan etkisi olduğu için vajinal yoldan alınınca yan etkisiz olacağını ve bünyeme daha çabuk etki edeceğini söyledi bi çok tanıdığım da aynısını söylüyor önce doktoruna sorup sonra fitil olarak kullanabilirsin istersen
Emin Selinzer ağızdan alınca yapıyor evet ben.vajinal.yoldan.kullandim 3 ay doktorunuza sorun istersiniz vajinal.kullanin
Tuba704 Selinzer bu haftalarda kanama oluyor ama dikkat et tabii birde sürekli ayaklarını dik yat wc haricinde kalkma çalışmıyorsan tabii ve bol su tüket ama doktoruna sorabilirsen vajinadan alman daha etkili ve sersemletmez hayatımdaki en kötü anlardandı sersem gibiydim uyumak istemeyip sürekli uyuyordum fitil olarak aldım çok etkili oldu ve hiç yan Etkisi olmadı
nzngk Selinzer progestan halsizlik baş dönmesi gibi yan etkileri var. Dr bırak demeden bırakmayın. Çok iyi bir ilaç rahminizi güclendirir bebeğin düsmesini engeller. Ama dr unuza sorarak kullandığınız şuanki ilacı rahimden de alabilirsiniz.
Annesininumudu Selinzer bende ilk kullanmaya başladığım da çok uyku yapiyodu üç öğün içiyordum hiç kalkmıyordum evet kanamam kesilince tehlike kalkınca bıraktım
Bngl4109 Selinzer benimde aynı şekilde oldu kullandım bıraktım tekrar kanamam oldu ve fazla oldu sanki bardaktan boşalırcasına oldu şimdi şükğr iyiyim ama ne olursa olsun bırakma ilacını gerçekten kötü etkileri var ama alman çok doğruuu