Kızlar bugün kontrolden geldim rahim ağzı uzunluğu 31 mm çıkmış bu iyi birşey dedi doktorum onun harici şeker yüklemesi oldu sonuçlar açlık 98 tokluk birinci saat 157 ikinci saat 140 şuan için korkulacak bişey yok ama bir hafta sabah öğle akşam şeker ölçümü yapicam siz bu aşamada nasıl besleniyorsunuz neler yapıyorsunuz öneriniz var mı