Meryem2746 ve ilk yeni evliyken ilk hamile olduğumu ogrendigimde gittim yeni 5 haftaliktim daha karından baktı kese çok minik göründü sonra bana dedi bu sağlıksız gebelik şimdiye aslanlar gibi görmeliydim keseyi dedi tekrar beta bakalım dedi beta verdim geldim beta güzel artmış dedi keseyi net görmek için altan bakacam dedi baktı kese vardı bu sefer kese şekli hoşuma gitmed boş gebelik iki hafta sonra geri gel zaten kanaman başlar düşük yaparsın dusmezsse de kürtaja alırım dedi neyse iki hafta sonra geldik baktı direk boş gebelik yarın gel kürtaja alalım dedi saat verdi çıktık başka doktora gittik orda doktor bakti bana dedi doktr ikiz hamilesin burda bebekler bak dedi sok olduk. Kalp atışı yok ama geç döllenme olabilir sağlıklı yada sagliksizsa iki hafta daha bekleyelim dedi doktor beni boş gebelik diye kürtaja alacaktı 7, haftalıkken ben o gün ikiz hamile olduğumu öğrendim