Badealya yok bende öyle düşündüm geçen sefer ona gittim 3 kişiyi aldı içeri ama her biri ile ayrı ilgilendi bana adet tarihimi dahi sormadan direk olaya girdi anlattı tek tek şakalaştı sonda baktım herkese öyle yapıyor ki ben pinpirikli biriyim gittim gördüm ve saati saatine aldılar beni içeri ama ordaki hastane de başka doktorlar da bardı daha ucuzdu ücretleri ve 35 dk bekledim ! Anlayacağın parası çok ama adam muamele yapıyor en azından