Mervisogretmen bence kesinlikle almayın bir sene ya yatacak ya yatmayacak çünkü büyüyünce dar gelmeye başlıyor özellikle deli yatan çocuğunuz varsa, düz yatarken kalkıp yan yatıyor ya da ayak ucuna başını koyuyor büyüyen beşikler dar oldugu için bunları yapamıyor ve çok sık uyanıyor, Montessori öneririm rahat rahat yatar çocuk çift masraf da olmaz size