ByzM Cocukgelisimci-biranne vala öyle duruyor cinsiyetiniz ney bebeğinizin bizim kız olduğu için belki 1 hafta kadar erken gelir diyor herkes ☺️
kizannesi_1004 Cocukgelisimci-biranne benim de 8 ocak görünüyor 26+3üz ama kız bebek olduğu için 40ı tamamlamaz gibi düşünüyorum bakalım😍