Müdürün izin vermesi ile alakalı bir durum değil. Cimhurbaşkanlığı genelgesine göre Raporunuzu alıp dilekçe yazıp ayrılacaksınız direkt. Aksi takdirde size rızası ile duruyor diye dilekçe yazdırmaları gerekiyor. Ben 28de ayrıldım ama 24. Haftada kendi rızam ile şu zamana kadar çalışmak istiyorum diye dilekçe yazdım yani bizim kurumda bu şekilde