Merveikratanem caganin_annesi olabiliyor biri küçük biri büyük olabiliyor ondan gün farkı oluyor 3 güne yükseliyor 1 güne düşüyor arasındaki fark olarak
Gulerdemr01 snmhsnn ben ilk düşük yaptım alttan sürekli muayene ettikleri için 1 sene sonra gebe kaldım 6 . Haftada gittim alttan asla baktirmam keseyede baktirmdm kalp atışını ve bebeğimigordm şükür suan 15 haftaligiz alttan muayene sakin yaptrma
bahar3589 Esmabbrhan ultrasonda keseye bakmadan vajinal muayene yaptı ilk doktorum sonra da aa kesen gözüküyormuş zaten dedi diğer değiştirdiğim 3 doktorun hiçbiri vajinal muayene yapmadı demekki neymiş gerekli değilmiş 😉
Eylul_2 İkiz olarak başlayan hamileliğimde zorunlu olarak birinin sonlanması gerekti laparoskopi oldum ona rağmen 3 ay boyunca hep alttan bakıldı şuan 17 haftamda geldim ve hiç bir sıkıntım yok gerek görürse doktorunuza güvenin riskli olsa yapmazlar
Yaseminsahin snmhsnn ben istemeyerekte olsa vajinal muayene oldum. Be oldugum gün hafif pembe ve sonrasında koyu akıntım oldu. Muayeneden dolayımıdır bilmiyorum ama ikinci gittiğimde vajinal muayene istemedim
sinemcansenturk Tugce2323 şuan 15 haftalığım yani hiçbir sorun yaşamadım sadece 12 haftalık olana kadar idrara sıkışık gitmem gerekti bebeği görmek zorlaşıyordu. Şuanda normal olarak görülebiliyor büyüdüğü için. İlerde ne olur hiç bilmiyorum ama çok tecrübeli bir doktorum var içim rahat.
Tugce2323 sinemcansenturk peki bunun bi tedavisi yok mu acaba ? 7 haftalık gebeyim dün ögrendim de bende doktor şokuyla bişi de soramadım ?
halilinannesi Ayseq her doktor bir konuşmuyor ama ben sadece erken den Altan muayene etmesin dedim nasıl öyle düşündüğümü düşünürsünüz anlamış değilim
Babymy snmhsnn çok saçma. Ben 12. Haftama kadar her hafta yada 2 haftada 1 nerdeyse vajinal muayne oldum karnımdan gözükmüyordu rahmim geriye doğdu dönüktü . Çok şükür bi sıkıntım olmadı 20. Haftaya geldim .
Ayseq Tugce2323 sadece biraz geç gebe kalırsın demişti doktorum 10 ay sonra kalmıştım ben doğuma kadar düzeliyor normal doğum yapabiliyorsun sonra tekrar eski halini alıyormuş birde ben adet dönemi çok ağrı çekerdim hastanelik olurdum sebebi oymuş evlenince öğrendim
Tugce2323 Ayseq ben cok sıkıntı cekiyorum hem cinsel agrılar hem ilk birliktelikte hem adet sancısı yani üstümden ter dökülüyor ağrıdan sancıdan bende dün ögrendim de yani doktor söyledi bitti şok oldum soramadım da bişi gebeyim 7 haftalık nasıl düzelicek peki ? Bilginiz varsa benle paylaşır mısınız ?
Maviiiiiiiiiii Fatmakara97 hemde nasıl yine izin vermedm ölçüm alamıyorum dedi 550 tl yanmasn die mecbur baktırdım🤭
Erbe snmhsnn canım bnmde her hafta gittimde ilişki yasak diyor zaten eşim yanımda değil o yönden sıkıntımız yok sen içini ferah tut hiç bı sıkıntı cikmio 9 haftaligim her hafta vajinal bakio
Kbrbisi21 snmhsnn eger ultrasonda goremezse net bi sekilde oyle bakar benim oyle yapmislardi o ultrason cihazindan cihazina degisiyor