snmhsnn bence korkma ben bu konuda deneyimli olarak yorum yapmak istedim aynı şekilde 4 haftalık flndm belkide 3 düşün yani daha çok küçük . Ve hastaneye gittim önce emin olmak için var mı yok mu diye doktor göremedi alttan baktı düşük tehlikemin olduğunu söyledi sağlıksız hatta kalp şeklinde rahim dedi tutacağını sanmıyorum dedi ben tabi çok iyi hissediyorum kendimi ne ağrım ne sızım ne beni zorlayan bişe var sadece çok üzüldüm duyunca ağladım hemen özele gittim orda da iki kere baktı ben o gün üç kere aynı duruma maruz kaldm ikinci doktor aynı şeyleri söylemedi üstüne bi hafta sonra bida gttm bida alttan baktı ve benm düşük tehlikem var üstüne rahim kalp şeklinde ona rağmen çok şükür birşey olmadı şuan maşallah 32 haftalığım demek istediğim vücut zaten o kadar dengeli ki sen istesende istemesende sağlıklı bir gebelik değilse onu vücut zaten her türlü atacak alttan bakıldı düşer mi düşmez mi diye birşey tıp dalında yok bunlar bahanesi sadece o yüzden bence çok kulak asmayın sakın baktırma sakın yapma diyenleri bende çok gördüm