Evet kızlar yarın sezeryanım var dualarınız esırgemeyın nolur 🥺 39+4 de olucam inşallah spinal olucak.. Bi önerınız varmı bana bunu yap şunu götur kesın dediğiniz.. Bide doktorla konuştum eşiminde gırmesını cok istedım ama olmadı kapıda bekleyebılır dedıler 🥺 azda olsa cesaret bulurdum ondan ama olsun napalım.