Hanımlar 12. Haftama kadar sürekli lekelenme ile geçen bir dönem geçirdim. Markete kargoya yürüsem lekelenmem olurdu. En som 12. Haftamda çok ciddi 40gün süren bir kanamam oldu hastanede yattım 28 haftalık oldum o gün bugündür yatıyorum. Normal doğum yapabilmek istiyorım bu şekilde mümkün mü? Yatarak hamilelik geçiren ve sonra vajinal doğum yapabilemler var mı? Azıcık yürüsem bacaklarım tutuluyor wc ye bile zor oturuyorum yatmaktan bu yüzden doğumdan çok korkuyorum ama doğal doğum yapabilmek istiyorım. Tavsiyeleriniz var mıdır