Bugun kontrolüm var diye gittim 40. Haftamdaydim normal dogum icin herrsey cok guzeldi ama kanimdaki trambosit miktari hamileligimin basindan beridir hep düşüktü sadece ara ara bi yukseldi ama genel olarak düşüktü gecen hafta verdigim kan tahliline doktorum bakti ve cok dusuk acil dahiliyeye git dedi o da sayiya bakar bakmaz 70-100 bin arasi olunca bile riskli diyorduk seninki 67 bine düşmüş yine dedi ( daha once 50 lerdeydi çünkü) bugun tekrar kan aldi birazdan sonucu ogrenmek icin gidicem ve buyuk ihtimal doguma alacaklar sezeryandan cok korkuyodum herseyimi normal icin adapte ediyordum ama maalesef olmadi cok dua bekliyorum çünkü xok korkuyorum