Arkadaşlar sabah suyum geldi şuan hastanedeyim normal Doğum isterken çatım dar olduğu için sezeryan olmak zorunda kalıcam doktorum riske atmak istemedi oğlum 40.cı haftasına girdi bugün ve daha fazla bekleyemedi…sezeryana alınmak için bekliyorum dualarınızı esirgemeyin güzel anneler..🙏🙏🙏