Minikpandam1 Doğurmuyorum inat ettim kal kızım ananın karnında kal çıkma yerin çok rahat anan senin yerine yer içer uyumaz sabaha kadar 😂 bu kızın doğmaya niyeti yok 39+5 günlüğüm nstden bildiriyorum hala tık yok 😂😂
gbyalcin Minikpandam1 iki gün sonra bi post, doğuruyorum diye 😂 şaka bi yana sağlıkla gelsin inşallah minik kızınız 😍
Zara58 Minikpandam1 bu günlerin tadını çıkarın 😂 benimde nst de tık yoktu ama bir anda oldu her şey şuan 38 günlüğüz ve cebelliyoruzzz.. Vaktiniz varsa bol bol dinlenin ve uyuyun benden tavsiye 🙈
miamia86_ Minikpandam1 36.haftada gece kusmalari ve sırt ağrısı ile gittim doktorum yumuşama var her an doğum olabilir dedi. Şu an 40+1 olduk hala tık yok. Bugün kontrolde nst de sancı çıktı ve hatta alttan muayene de sancın var dedi. Ama açılma vs yokmuş. Pelvis kanalına ulaşamıyorum gibi bir şey söyledi. Bebek kanalda değilmiş. Ara ara sancılar oluyor hissediyorum ama nişan ya da su gelmedi henüz. Çarşamba tekrar çağırdı. Valla artık git gel git gel yorucu oluyor hele sürekli nst ye girmek. Gece uykusu yok, sürekli tuvaletteyim zaten 😅 her an altıma işeme isteği 🙈🙈 ne zaman gelecek bilmiyorum 🤷🏻♀️
Minikpandam1 gbyalcin ahh cidden artık istiyorum bir hafta önce 41′i görmek istiyorum diyordum ama şuan 40′ta doğurmak uyuyamıyorum asla sabaha kadar uyanığım
Sinem12345 Minikpandam1 ben 2 gün önce girdim sancılarım çıkmaya başlamış yani çizelgede var gösteriyor doğum yaklaşıyor demek dimi bu
Sumeyyyyeee 39+1 günlüğüz ama benim kızında niyeti yok ne sancı ne başka birşey gayet iyim☺️ Bir umuttur bekliyoruz Ekim bebeleri nazlı çıktı
Minikpandam1 Zara58 açılman sancın karnının düşmesi bunlardan hiçbiri yok muydu ? Kuzum ya iş yapmaktan öldüm 🥺 doğumum olursa ev temiz olsun diye her gün iş yapıom
Zara58 Minikpandam1 hiç biri yoktu canım.. 32. Ci haftada girmeye başladım nst ye en son 37+6 da girdim ne açılma ne sancı vardı 40. Haftayı kesin bulur dedim.. ertesi günün sabahında kanamam oldu 😂 eevet anlıyorum seni temizlik benimde ince noktam.. Ben eşimle halletmistim. Doğuma az kala
Zara58 Sinem12345 benim belirti falan olmadı canım sabah laboboya gittim gece malum hiç uyuyamadigım için sıcaktan 🙈 eşimi ise ugurladim bende gidim yatim bari dedim.. bı baktım kan.. doktorumu aradım hemen çok mu dedi yok çok değil leke gibi ama kesilmedi dedim. Bebekte hareket var mı dedi pek yok diyince hastaneye çağırdı. Bı gittim ki 1.5 cm açılma var nst sancı hat safhada 😂 ben nst ye bağlanınca hissetmeye başladım zaten sancımı
Sinem12345 Zara58 bende her an tetikteyim bakalım 38+1iz belim düşcek sanki agrıdan yatırmıyor sabaha kadar nöbetteyiz