Sedayavuz meraba, kaç haftalıksınız acaba ve günü kaç haftalıkken verdi. benim çarş 37+2de kontrolüm var da merak ediyorum 😊 geçen hafta gittiğimde korseyi sormuştum. Belden saran olsun, ertesi gün kullanabilirsiniz demişti 🤷🏻♀️ aynı gün emzirme danışmanıyla görüştüm. 1 hafta sonra başla demişti. Bu konuda napıcamı ben de bilmiyorum ama korseyi doğum sonrası alıcam gibi gözüküyo 🤷🏻♀️