2 kaybım var ilkinin 8 haftalıkken kalbi durmuştu kürtaj oldum ikinciyi 6 haftalıkken düşürdüm maalesef 15 Eylül’de doktora gittim 5 tüp kan alındı 2 tanesinin sonucu çıktı sadece Eylül’ün sonunda da genetik test yaptırdık eşimle onun sonuçlarını bekliyoruz testler temiz çıkarsa başka test yapıyorlar mı yoksa bırakıyorlar mı bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi 1 senelik evliyim çok istiyoruz bebeğimizin olmasını fakat hep bir kayıpla sonuçlanıyor bu şekilde olup da sonradan gebeliği sağlıklı ilerleyen var mı ve ne kadar süre sonra hamile kaldınız