En son doktoruma gittiğimde organikte olsa lütfen bu süreçte sadece 1 sefer boyat onu da doğuma yakın yap demişti. Düşününce bana da mantıklı geldi. Gerçi saçımda çok beyaz yok ama önceki boyalardan kalma uçlarda renk değişimleri var onları da her ay gidip uçlarından aldırarak azaltmayo planlıyorum. Doğum kısmetse Ocak ayının sonuna doğru Ocak ayının ilk haftalarında gider boyatırım diye düşünüyorum.