Yenianneadayii Kızlar normal doğum gibi görünüyor şuanlık herhangi bir aksilik yok çok şükür. Sizce son ağdama kaçıncı haftada gitmeliyim?
Chucky9 Yenianneadayii hangi haftadasınız. Ben 34+4 üm. 37 de çatı muayenesi olacak onun bigün öncesinde gideceğim ağdaya. Doğuma kadar dayanır herhalde. Zaten lazere gitmiştim öncesinde baya seyrek umarım çıkmaz doğuma kadar. Sizin de çatı muayenesi illaki olur ona göre planlama yapın isterseniz