B-Y94 Kan alıp sonuca baktı doktorum, herşey normal dedi zaten 3lü ve 4lü testi de yapmadı. İkili Test normal çıkınca 🙏🏻 Zaten daha sonrasında detaylı ultrasona girişiyorsun ense kalınlığı vs.hesaplanıyor . Sonucu doktorun seninle paylaşıyor merak etme sıkıntılı bir işlem değil canım 💐