Karaaslan o zmaan iyi benimde yok çok şükür ama psikolojim bpzuldu biraz akıntım olsun bir tuvalete gidişim oluyor korkudan. Allahıma 1000 şükür olmadı kuzum inşallah hiç olmaz sende de kimsede de çok fena bişey Allahım yaşatmasın. Eğer yoksa sorun tok doktor soruyor oldu mu diye. Bence git kuzum