cennetkokulum_ ozaman ben size ne diye geldim çağırmasaydın deseydiniz keşke 😂 Beni sağlık ocağından çağırdıklarında siz gelin pandemiden ben gelemem diyorum ama lütfen bu kadar hasta varken nasıl gelelim size diyorlar gelmek zorundasınız aile hekimlerinin ev ziyareti zorunlu diyorum birşey diyemiyorlar bende gitmiyorum sağlık ocağının bana yapabileceği birşey olduğunu düşünmüyorum sağlık açısından