cennetkokulum_ bende aynı şeyi bugun istedim ebe küçük duymayız dedi 22 hafta olacaz. 24 den sonra duyuyorum dedi bence biraz işlerine gelmiyor aşıdan dolayı yoğunlar. Bugun aile hekimine bide kan vermeye gittim kronik tiroid hastasıyım iki aydır baktırmadımn bide rutin kontrol olmak istedim bana dediki özele gidiyorsan orada yaptır bende bazen özele bazen devlete gidiyorum hatta en son evlere gittim ama doktor istemedi hemen muane etti çok yoğunlar dedim o zaman gerek duymamış dedi yani aşırı sinirim bozuldu ben sanki keyfi kan vermek istiyorum. Zaten ben takip etmesem kimsenin umrunda değilim