Merveee34 spinal oldum bende sondayı odada taktılar bana ama acımadı çok hafif yanma oldu o kadar ama arkadaşımda aynı yerde yaptı ameliyathanede takmışlar hemşireye rica et korkuyorsan ameliyathanede taksın bastırma olayıda biliyosun ameliyathanede başlıyor orda baya bastırıyolar odaya çıktığımda 3 4 defa bastırdılar ama uyuşuk oldugu için çok fazla hissetmedim öyle ameliyathanedeki gibide bastırmıyolar hafif bastırıyolar ☺️