Ben yarın kürtaj olacağım. Psikolojik olarak kendimi hazırladım başından ber sürecim hep kötü geçtiği için. Doktor mutlaka söyler fakat sizler ne kadar süre korundunuz? Hemen hamile kaldınız mı? Folik asidi ne zaman kullanmaya başlamak gerekiyor tekrar? Yada herhangi yaptırmam gereken test varmı?