Merhaba kızlar 💜 ilk bebeğimi 4 yıl önce doğurdum ve 20 günlükken mastit oldum sağ göğsümde sütün gitmesine neden oldu. Şimdi 14 haftalık hamileyim tekrarlanır mı merak ediyorum aynı durumu yaşayan oldumu? İlk hamileliğimde bilinçsizdim sütüm çoktu ve ben onu sağıp göğsü boşaltamadım çok kötü günler geçirdim o yüzden merak ediyorum? Şimdiden teşekkürler 💜🌸