Kovid oldum yakından takip için hastaneye yatirmak istiyorlar sizce ne yapmaliyim çok ağır gecirmiyorm ama burnum tıkandığı için nefes alırken zorlanıyorum nadir öksürük var ama öksürünce içten geliyor başka şikayetim yok fikirlerinize ihtiyacım var. 22+4 gebeliyim