minigim34 senin 46 küsür çıkan değerin bende 150 çıkmıştı burun kemiği de aynı şekilde bilinmiyor yazıyordu. Yani down sendrom için yüksek risk grubundaydım. Hiç endişe etmedim çünkü bunlar tanı değil tarama testleri güvenilirlikleri çok düşük. 16. Haftada 4 lü taramaya girdim . Herşey normal çıktı 🙏 sakın endişe etmeyin eğer aldırmamakta net iseniz benim gibi 4 lütr girersiniz ama yok düşünebilirim net öğrenmek istiyorum derseniz ambiyosentez yapıyorlar orda %90 çıkıyor