Berra0640 19+3 deyim. Çok net hissediyorum. Aslında geçen hafta çok nadir hissetmiştim ama emin olamamıştım. Şimdi sürekli pıt pıt oluyor, elim hep karnımda. Yani birden anlamaya ve hissetmeye başlıyor insan. Çok güzel bir duygu, umarım en kısa zamanda yaşarsınız.