Ben biraz vücutla alakalı diye düşünüyorum. Çünkü hiç peynir yemem süt içmem hep kalsiyum değerlerim iyidir 😅 hatta doktorum bile şaşırmıştı 🧿 eti haftada bir falan yerim doktorum çok mu et yiyorsun demişti mesela 😊 hiç yememek bi sorun oluşturur mu bilemem doktorunuza sorun ona göre vitamin verir 🤗