Gam_ze bende senin gibiydim canım 5 yıllık evliyim senelerdir adet düzensizliğinden doktora gidiyodum ama sonuç alamıyodum kaç tane doktora gittim tavsiye üzerine bi doktora gittik pco var dedi zayıfla dedi ben tabi diyetisyen falan gittim biraz verdim pandemi de tekrar gwri aldım kilo hep ilaç tedavisi uyguluyordu en son çare tüp bebek dedi verdiği bazı ilaçlar adetimi düzene soktu 2 yıl önce başladık biz bu doktora önce adetimi düzene soktu sonra gebelik için ilaçlar verdi 3 ayda bir ilaçlarım değişiyodu sonuç alamayınca en son gittim farklı ilaç verdi ben ovulasyon testi aldım yumurtlama günlerini takip ettim ilaçları kullandım şuan 6.5 aylık hamileyim ve 92 kiloyla kaldım moralini bozma yakınlarımda olsaydın tavsiye ederdim doktorumu