Merhabalar. Dün gece hafif leke tarzında akıntım oldu saat beşe kadar bekledim. Sancılarim sıkılaşmaya başladı eşimi uyandırdım. Hastaneye gittik. Alttan muayene edildi açılmam yok ama felaket sancı çekiyorum nst de sancım çıktı. Ama doktor beni gönderdi çok kanama olursa veya suyun gelirse gel dedi bide sancıların iki üç dk inerse. Sabah yediden beri yarım saatte bir çok sancım oluyor ama gidiyor. Yalancı sanci olduğu belli bide alttan muayene edildiği için kahverengi lekelenmem durmadı geliyor akıntım var kahverengi şeklinde. Yalancı sancılar nasıl geçecek ne zaman doğum olacak kahverengi leke kötü bir şey mi ?