Merhabalar 7+0 da kendi doktoruma gittiğimde tek gebelik olduğunu söylemişti, ancak dün karın ağrısı şikayetiyle şehir hastanesi acile gittim. Alttan muayenede doktor çift kalp atışı gördüğünü ikiz gebelik olabileceğini ama emin de olamadığını söyledi.
Böyle birşey yaşayan var mı? 7. haftadan sonra ikinci görünebilir mi?