Mavi_ ![https://resimyukle.io/r/BYv41R7ByS] E nabizdan sonucum böyle çıkmış ama buradan gördüğüm kadarı ile elden kağıt alan arkadaşlar vardı Onu nerden alacgim
Mavi_ tazeanne123_ Bide neden grafikten belli oluyor acaba ? Burda kan sonucunda değerler normal denilmiş ya ondan merak ettm
tazeanne123_ Mavi_ kanda tam belli olmuyo kağıtta yaziyo herşey inşallah onlarda iyi çıkmıştır kağıdı kan verdiğiniz yerden alıp doktora gostereceksiniz