Selam kizlar bu durumu kafama cok takiyorum 35 haftaliğiz 2400 gr kilomuz var ama 2 hafta gelisim geriligi var dendi Bu durum zayiflik olarak algilanabilirmi sadece yuksek tansiyon var ayrica kordonda tek damarimiz var bu sebeple fazla alamadi kilo ama farkli sikinti olabilirmi acaba diye düsunmekten uykularim kaciyor 😔