Chucky9 Merhabalar istettiğim iki adet pijama takımım geldi fikir edinmek isteyenler için paylaşıyorum. Pembeli olan takımı doğumdan hemen sonra giymek için, gri takımı da hastaneden çıkışta giymek için aldım ikisi de çok güzel. Pijama kumaşlarını kolay kolay beğenmeyen biriyim. Diz izi girmesin ütü istemesin diyorum hep. Yani ben beğendim almayı düşünen varsa beden detaylarını paylaşırım kaç kiloyum hangi bedeni aldım vs. https://www.hizliresim.com/jpsuc2q https://www.hizliresim.com/14c56mm
Chucky9 Ozlemflz grisini hastaneden çıkarken giyeceğim hem rahat bir pijama yukarı doğru sıyırdım evde giysem de emzirmeye engel değil gibi çünkü öyle kalın kumaşı yok . Bakalım olursa giyerim olmazsa sadece çıkışta giyerim 😊