Birumuteses29 Kizlar asilarimi oldum ve 3 günlüğüne uçakla tatile gitmeyi düşünüyoruz doktoruma sorucam tabi ama giden var mı bu haftalarda merak ettim çok agirlasmadim şuan 6 kilo aldım sadece erken doğum riskim falanda yok
Birumuteses29 bahtnurr1 şuan ege tarafı sakinlesmistir biraz diye düşündük ama siz gittiniz mi o haftalarda bi sıkıntı oluyo mu acaba
bahtnurr1 Birumuteses29 ben 28de beri gözüm kesmiyor bir yere gitmeyi açıkçası. Sadece havuz önermiyor doktorlar virüsten dolayı
Birumuteses29 Dilekcnkn bize çok uzak dedik araçla sıkıntı olabilir belki diye uzun yolya araç daha mı iyi olur acaba 12 saat falan
Dilekcnkn Birumuteses29 Yani sen nasıl rahat edersen canım bİz istanbul-antalya arası yol gittik rahat dur kalk 11 saati bulmuştur herhalde doktor her molada yarım saat yürü dedi imkanın varsa uçak daha rahattır senin için belki 😊