Fnen Kızlar selam 14 haftalığım bu hafta belim ağrımaya başladı acab burda havalar birden soğudu kendimi üşüttüm mü yoksa bel ağrısı böyle erken mi başlıyor, birde sizce sıcak su torbası yapıp belime koysam bir zararı olur mu ? 😊
Bsrahb Fnen benim 8. Haftada başlamıştı yatarken çoğunlukla oluyordu hamile yastığı aldım bida yatarken ağrımadı
Aysezey Fnen 27.haftamdayım bi kaç gündür saplandı çıkmıyo. Hareket edemiyorum resmen.. 30 dan sonra yedik nınıyı ☹️☹️
Fnen Bsrahb bende hamile yastığı almayı düşünüyorum ama açıkcası biraz temas bağımlısıyız 🙈 sanki yastık bizi çok ayıracakmış gibi 🙈🙈
Bsrahb Fnen ayırıyor valla eşimle sarılmaya çalışıyoruz ama engel ama o yastığa sarılıp yatmanın da rahatlığını anlatamam😂
Fnen Aysezey ya bense mantıken o zamanlar olur diyordum sonuçta şuan çıkan göbek falan yok bende bi denge değişmedi yani , anlam veremedim şu ağrılara
Aysezey Fnen o haftalarda rahim genişlemeye başladığından bel kısmında ağrı olması normalmiş. Ama hafif olur öyle çok şiddetli faln olrsa doktorna söyle cnm 🙃
Bsrahb Boncugummmm e bebekten almıştım Babyjem Hamile Uyku Destek Yastığı biraz yatakta yer kaplıyor ama aşırı rahat uyuyorsun
Boncugummmm Fnen yok canım yatarken bnde bacagmn arasına yastık koyuyorum agrıdgında o seklde ıdare edyorum dene istersen
GizeMustafa Benim 2.hamileliğim .bu sefer sanki en başından beri bel ağrım var .en zorlandığım konu bu oldu
Fnen GizeMustafa yani benim ilk zamanlar adet zamanlarında olan ağrılar gibiydi sonra geçti ama 3 gündür ağrıyor maalesef
Fnen Boncugummmm ben hep öyle yatıyorum ama şimdi karnımın altını da destekliyorum birAz rahatlıyor ama kesin çözüm değil 😅
Boncugummmm Fnen bel agrısı bzmle gtcek ozmn canım nemzn gecerse🤭tek saglık sıhat olsunda cinsiyeti ögrendin mi sen canm
Fnen Boncugummmm bacak arasına kordon girmişti ayırt edilmedi maalesef, 17. Haftamda tekrar gideceğim o zaman belli olur dedi doktor ☺️ Sizin belli oldu mu