FatmanurMavii yani şöyle soyliyim benim ilk haftalarımda adetten daha siddetli agrılarım vardı adet gibi ama resmen tutulmuş gibiydim doktor normal dedi cevredekiler normal dedi gececel zamanla dedi gerçekten bi kac ayda gecti yerleşmeden dolayı oluyomus o agrılar ama yine de kendini hic zorlama agır kaldırma cok fazla yorma kendini evet gececek normal ama dikkatli olmakta fayda var 😑