Minnakannesiii karkacilknur benimde çok yavaş ilerlemişti betam ilk yavrumda da şimdi 2. Ye hamileyim yine ağır yükselmişti doktorum gel bi bakalım demişti hatta ama çok şükür 24 haftanın içindeyiz sağlıklı ilerliyoruz yinede sizde doktorunuza bi danışın içinizi ferah tutun 🤲🏻 Sağlıkla doğsun büyüsün kuzularımız❤️
karkacilknur Minnakannesiii böyle güzel şeyler duymak öyle bir içimi rahatlatıyor ki çok teşekkür ederim ❤️ Allah sizi de güzel insanlarla karşılaştırsın 🙏🏻 O günleri bende görürüm inşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
Momofelisa karkacilknur 1000 dem sonra kese de göründüyse zaten doktor tekrar kan testi istemiyor. Şimdiden sonra kalp atışını duymak ve yolk kesesini görmek önemli olan. Bir hafta sonra tekrar gittiğinizde kalp atışını görür doktor büyük ihtimalle.
Dilosseee karkacilknur 5 gün içinde dha fazla yükselmesi lazım canım 1500 olunca kese görünür gittin mi sen doktor a
karkacilknur Dilosseee gittim vajinal ultrasonla kese göründü 4 ekimde test yaptırdım 1020 çıktı bugün yaptırdım 1197 çıktı
Dilosseee karkacilknur bebek gözükmez yarın tekrar yap doktor a git bebeği de görürsün inşallah ama keşke vajinal ultrason la bakmasaydın kanama olabiliyor ben çok tavsiye etmiyorum
karkacilknur Dilosseee önceden de bir düşüğüm var bu sefer görebilmek için kabul ediyorum çaresizlikten hep.
Busrra Yanlış bilgi vermeyelim, vajinal takip sorun teşkil etmiyor, tüp bebek sürecinde her basamakta vajinal ilerledi süreç. Sıkıntı olacak olsa zaten bakmazlar doktorlar siz isteseniz de.
karkacilknur seon90 kesmedim valla dua ediyorum her zaman bu sefer sağlıklı olsun herşey yolunda olsun diye