Merhaba kızlar bugün 22+5 gebeyim 6 gün önce biontech 1 doz aşımı oldum fakat bugün bi hapşırma halsizlik burun akıntısı yaşıyorum istahimda yok ama bebek icin yemek zorundayım kökü almamda tatda almakta bi problemim yok suan gözlerim yaniyo sanki boğaz agrim da yok suan eşimde boğaz ağrısı var burun akıntısı var 3 gündür bugün test verecek ama bn riksli gebeyim korkuyorum hep yatarak 5 ayını doldurdum simdi nasil yaprim