a_burcu_bur Senaa0 @mltm01 kaç haftalıksınız acaba. İlk gebelik mi. Doktorunuz kaçıncı haftanızda gün verdi ☺️
mltm01 a_burcu_bur 38+3 günlük hamileyim canım 39 haftalık olduğum gün sezeryan olacağım canım 39 haftama gün verdi
mltm01 a_burcu_bur yok canım 2. Gebeliğim buda sezeryan olacak inşallah belden uyuşturma olacak ilk doğumumda öyle oldu
a_burcu_bur Senaa0 sağlıkla alın inşallah kucağınıza. Ben de 37yim, çarş günü 37+2, gün verir heralde. 39lara kalıcamı sanmıyorum ama hayırlısı 🙏🏻☺️
a_burcu_bur Senaa0 36+2de gitmiştim en son hâlâ makat gelişli. Nstde de iki haftadır sancı çıkıyo. Şimdilik görünen mecburi ama benim gönlüm zaten sezaryenden yana ☺️
a_burcu_bur mltm01 Allah hayırlı etsin 🤲🏻 benim ilk gebelik 37+2 çarş günü, gün vericek. Çok beklemiycek gibi 🤷🏻♀️🤲🏻
mltm01 a_burcu_bur Allah razı olsun cümlemizin inşallah sana önümüzde ki haftaya gün verir büyük ihtimalle canım🙂